kort och gott

Vi gor inte alls mycket for tillfallet. Far bara dagarna att ga pa de mest enkla satten. Vaknar, ater, solar, vilar, ater och kanske orkar vi lyfta armarna nog mkt for att lasa vara bocker. Darfor finns det inte mycket att skriva har heller. Nu ser jag mest bara fram emot en riktigt god middag. Ska forsoka fa petter att vi kan lyxa till det lite, kanske med nagot vitloksbrod till forratt. Har far ni bilder istallet :)


 Sahar har vi varan toa for tillfallet. Vaggarna vill helt enkelt inte ga anda upp!


 Lille petter som ar sa brand att han inte kan rora sig :) Knallrod och idag har det varit skugga hela dagen for hans del.


Fran varan balkong. Lite atsidan men vad gor det. Synd bara att bilden blev sa dalig sa att halften vore nog!

Om tre veckor nu sa ar vi hemma. Inte att vi kommer hem da, utan vi ar verkligen HEMMA. Det kanns lite for nara. Men svensk mat och svenskt godis kan inte komma tillrackligt fort. Gud vad jag saknar det.

O&O
Erica


Kommentarer
Pappa Ronny säger:

Hej på er! Ja tiden går fort.Bilderna var jättefina från paradiset. Men tycker lite synd om Petter (jag vet hur det känns) Sprang på Annt L o Ahl. De sa att Petter inte kunde simma :) så bilderna i emmas resedagbok förvånar mig.

PS: Han kommer ju från Skellefteås riviera så det var ju underligt om han inte kan simma!!!

2010-04-22 | 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback