Tillbaka där vi började

Efter två nätter på Pariwana hostel så checkar vi nu in på Radisson hotel. Med våra stora väskor och tusen påsar i våra händer, för allt ryms verkligen inte i dom gigantiska ryggsäckar vi blivit retade för hela resan, så känner vi oss lite malplacerade. Men fint är det och här ska vi trivas!!!

Annars så blev sista tiden i mancora fullt med avskedsmiddagar, vissa mer speciella än andra, och chillande vid poolen med arga snickarn-lärlingen. Oj vad jag blev förvirrad när jag låg där i solstolen och hörde en röst jag kände igen som om det var en kompis hemma (tack för det hjärtat, all arga snickarn maraton du låtit mig genomlida) och när jag försökte bli säker genom att fråga några av dom andra svenskarna på hostlet så var dom nog fortfarande fulla sådär kl 11 på morronen att det blev ett himla liv. Väldigt smidigt.

Iallafall så genomled vi den SISTA bussresan ganska enkelt med tanke på att det faktiskt var vår sista, det gjorde allt så mkt enklare! Sen när vi kom fram till Lima har shoppingen varit i princip ej existerande men maten desto bättre. Känns som om det är det enda vi gjort sista veckan, ätit. Har blivit lite fixande med naglar och ändå lite sista minuten shopping på inka och indian marknaden, och nån klänning för dom sista soles vi har.

Countdown! 3 dagar kvar innan vi landar på Falmark! Och att AIK och Luleå är i final gör det ju inte tyngre att komma hem direkt.

Nu får vi gå upp på vårt fina rena rum där vi ska slänga ut våra väskor överallt mest bara för att vi kan. Sen kanske springa en sväng på löpbandet, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback